Follow Dashboard


ABOUT
100% Themes by MELODYWOW. Pictures and GIF are from Tumblr and re-edited by Youu . Another Helper , . Copyright © 2012
2 0 1 3
Tuesday, April 30, 2013 | 10:55 PM | 0 My Love


   Hai guyss, Assalamualaikum. Meor dah lama tak update blog, rasa rindu pulak nak update. So, Meor nak update sgt dari dulu lagi. Hmmm, Meor exam minggu nihh so busy sikit lahhh, Meor sebenarnya rindu dekat EX Meor semua, tapi Meor cuba lupakann dan mereka tetap kawan Meor. Dan Allah telah temukan Meor seorang gadis bernama NURATEERAH BINTI RUSLI, Meor tahu dia ikhlas ngn Meor, dia baik, takecare, penyayanggg and dia adalah FUTURE WIFE Meor, Amin. Semenjak dua menjak nih asyik gaduh jeee, Meor bukan apaaa, Meor sebenarnyaa jealous, marah, ego sebab Meor syg awak Teraaaa. Saya harap cinta yg saya beri dkt awak tidak dipermainkan, saya syg awakk. Meor ego, panas baran, suka marah Teraa sbb Meor nak Tera tahu yg Meor syg sgt kat Teraaa. Dan kami telah sebulan bersama, Thankyou sygg. I loveyou so muchh :'* Hope relay kita kekal till jannah, Amin Amin Ya Robal Alamin. I know I'm broked your heart, I'm sorry Teraaa :'( really-really sorry, hope you forgive mee :'( and tidak lupaa dkt kawan Meor yg baru excident, yg sorang teruk sampai lupa dia excident. Ya Allah, sebak aku bila dia cakap "aku taknak kehilangan korang" sedih k, kami semua tetap ada di samping kau benn. Hope korang cepat sembuh, tulah bawak lelajuu lagi. Padahal basikal jee, effect dia teruk kott. Ya Allah kalau kau nak ambil nyawa aku, ambillah dgn secara tenang. Jangan ambil nyawa org yang aku sayangg, aku bersyukur dgn kuasaMu Ya Allah. Kau telah beri kehidupan yg indah, pancaindera yg sihat, terima kasih Ya Allah.Ya Allah, kau berilah kesabaran, kejujuran dan kebahagiaan kepada aku, kau tabahkanlah hati aku untuk menempuh segala dugaan Ya Allah, kau bukalah hati Teraaa untuk mengampunkan dan menerima aku dengan jujur Ya Allah. Aku mohon kepadaMu Ya Allah, kau haramkan lah wajah ibu bapaku dari api neraka jahanam. Kau panjangkan lah umur dan murahkan rezeki aku, kawan-kawanku, ibu bapa, ahli keluarga, teraaa dan semua org yang aku kenal, dan teraa ampuni aku :( aku janji aku menjadi imammu, pemimpin hidupmu, putera sejatimu seperti Nabi Muhammad dan isterinya, Amin. K lah sampai sini sajaaa cerita Meor, bye Assalamualaikum. Je t'aime NURATHEERAH BINTI RUSLI <3